Ενημέρωση

Άν νιώθεις μέσα σου άδειος , να ξέρεις ότι κανείς δεν είναι μόνος. Πολλοί άνθρωποι έχουν την αίσθηση του κενού. Τα συναισθήματα που έχεις όταν νιώθεις άγχος , στεναχώρια  , κατάθλιψη , ενοχή , ντροπή  και θυμός. Αν έχεις παραμελήσει τον εαυτό σου, πρέπει να απευθυνθείς σε ειδικό για να δεις τι το προκαλεί αυτό και να σου δείξει τρόπους διαχείρισης. Αρχικά τα βήματα  είναι τα εξής : θα πρέπει με καλοσύνη και συμπόνια προς τον εαυτό σας να παραδεχτείτε να καλύψετε το κενό σας με τρόπους που σας πάνε πίσω, εξερευνήστε τον εαυτό σας , τα όνειρα σου και τις επιθυμίες σας,  Φωτογράφισε τον εαυτό σου , πως δείχνεις , πως νιώθεις , σημείωσε τα συναισθήματα σου , αποδέξου τα χωρίς να καταφεύγεις σε αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές. Πρέπει να ενθαρρύνεις τον εαυτό σας και να εστιάσεις στο θετικό συναίσθημα και απέβαλε αρνητικές σκέψεις . Προσπάθησε να βρεις την εσωτερική σου γαλήνη και ηρεμία στη ζωή.